×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 110.

Agnieszka Szostek kadrdr Agnieszka Szóstek

Bazując na piętnastoletnim doświadczeniu, zajmuje się strategicznym zarządzaniem designem oraz prowadzi projekty majace na celu stworzenie innowacyjnych rozwiązań przy wykorzystaniu procesu zorientowanego na użytkownika. Jest odpowiedzialna za tworzenie strategii CX, zarządzanie zespołami projektowymi oraz zmianę kultury organizacji w kierunku Customer Experience. Przez ostatnie cztery lata współpracuje z Play, gdzie została zaproszona, żeby wprowadzić do firmy myślenie projektowe a dziś promuje wartość CX na poziomie Zarządu.

Współpracowała także z Allegro, BZWBK, PZU, Netią, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Śląskim Urzędem Wojewódzkim i innymi firmami oraz organizacjami poszukującymi pomysłu na to, jak tworzyć emocjonalną wartość swojej marki w oczach klientów. Poza tym wykłada w Polsce i za granicą projektowanie Customer Experience.

Ukończyła studia magisterskie z projektowania interakcji a następnie zrobiła doktorat na wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eidhoven w Holandii. Filozofię swojego działania opowiedziała na TEDx Warsaw w roku 2013 (EN).